jak przygotować się na awarię modułu ?
czy trzeba posiadać jego konfigurację w pliku gdzieś zapisaną? czy sam program "HAPCAN Programmer" będzie go pamiętał ?
przy zmianie jego ID, trzeba przekonfigurować inne moduły czy da się jakoś ten unikalny numer w sieci CAN (po którym jest wołany) w nim podmienić ?
Panie Jacku w ogóle urządzenia posiadają jakąś gwarancję i wsparcie w naprawie? jak się to odbywa?
Za pomocą programera można zrzucić sobie ustawienia do pliku.
Co do komunikacji, to moduły nie wołają się (a w zasadzie nie nasłuchują) po ID procesora, tylko wykorzystują id grupy i modułu. Ten można dowolnie ustawić każdemu urządzeniu więc po podmiance trzeba ustawić taką grupę i ID modułu jaki miał poprzednik i powinno śmigać.
Tak jak pisze PelzaK, po wymianie modułu wystarczy wgrać konfigurację (która zawiera już ID modułu) z pliku backup.
djsuszi wrote:w ogóle urządzenia posiadają jakąś gwarancję i wsparcie w naprawie? jak się to odbywa?
Zmontowane moduły mają 12 miesięczną gwarancję. W razie jakiś problemów proszę o kontakt mailowy. Jeżeli moduł jest uszkodzony zostanie zreperowany lub wymieniony na nowy. Więcej informacji znajduje się tu http://hapcan.com/shop/pl/content/3-regulamin-sklepu