Wszystkie 17 MCP2561-E/SN podłączone do autobusu w czasie przestępstwa. Nadal działają.
Do wyjaśnienia:
Rezystancję zacisków pomiędzy H i L lutowano do końca kabla, oraz przymocowane do niego taśmą izolacyjną (gdzie również zasilacz jest podłączony). Odporność ta jest powodowana przez podłączone 24V i posiada izolację kabla patchowego.
(w tym pojedyncze rdzenie) są topione. Gorzej zapobiegać prawdopodobnie wyłączenie transformatora.
Ze względu na ciepło możliwe jest podłączenie przewodów przewodzących prąd do przewodów zasilających.
H i L tutaj. Po usunięciu oryginału błąd okablowania (na drugim końcu magistrali) to połączenie nie zostało usunięte.
24V do H i L, dlatego nic więcej nie jest potrzebne. poszedł.
Po zdemontowaniu uszkodzonego kabla i ponownym podłączeniu go do gniazda. RJ45 może działać ponownie wszystko.
------------------------------
Alle 17 zum Tatzeitpunkt am Bus angeschlossenen MCP2561-E/SN funktionieren noch.
Zur Erklärung:
Der Endwiderstand zwischen H und L war an ein Kabelende angelötet und mit Isolierband daran anliegend befestigt (dort wo auch die Stromversorgung angeschlossen ist). Dieser Widerstand ist durch die anliegenden 24V heiß geworden und hat die Isolierung des Patchkabels (inkl. der einzelnen Adern) geschmolzen. Schlimmeres verhinderte wahrscheinlich die Abschaltung des Trafos.
Durch die Hitze ist es zu einer Verbindung der Stromführenden Adern mit H und L gekommen. Nach Beseitigung des ursprünglichen Verdrahtungsfehlers (am anderen Ende des Busses) blieb diese Verbindung bestehen und legte so dauerhaft 24V auf H und L, wesshalb nichts mehr ging.
Nach Beseitigung dieses defekten Kabelstückes und Neuanschluß in einer RJ45 Dose funktioniert wieder alles.